FAQ
Prečo sú ceny vo vašom obchode nižšie ako v bežnom obchode?
Dôvodov je hneď niekoľko:
- náklady na prevádzku nášho obchodu sú podstatne nižšie ako prevádzka "kamenného" obchodu,
- vďaka dobrým vzťahom s dodávateľmi sme nastavili ceny tak, aby boli nižšie ako odporúčané ceny.
- k väčšine tovaru účtujeme minimálne poštovné.
Ak sa tieto faktory odrátajú z bežných cien v "kamenných" obchodoch, dostanete nízke ceny, ktoré ponúka natia.sk.
Ako dlho trvá kým mi objednaný tovar príde domov?
Zvyčajná doba expedovania tovaru je 8 pracovných dní. Často sa stáva, že pondelňajšiu objednávku má zákazník doma už o 5 pracovných dní. Záleží aj na tom, aký spôsob dopravy si zákaznik zvolí. Dostupnosť tovaru si môže zákazník zistiť aj telefonicky na čísle +421 907 706 453 alebo mailom na objednavky@natia.sk.
Ako možem zaplatiť za tovar?
Na výber máte z týchto možností:
1. Dobierka - za balík zaplatíte v hotovosti kuriérovi, respektíve na pobočke pošty kde je balík uložený.
2. Platba vopred na náš účet v ČSOB.
3.V hotovosti pri osobnom odbere v Považskej Bystrici.
Ako mám postupovať v prípade reklamácii?
Na všetok tovar ponúkaný v našom obchode sa vzťahuje 24 mesačná záručná doba. Ak sa na tovare vyskytli chyby, možte sa nás obrátiť s reklamáciou. Na mailovej adrese natia@natia.sk alebo telefónnom čísle +421 907 706 453 Vám pomožeme prejsť celým reklamačným procesom. Môžte poškodený tovar zaslať aj na našu korešpondenčnú adresu spolu s vyplneným Reklamačným formulárom. Celý postup reklamácie nájdete TU.
Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Neváhajte a kontaktujte nás:
Po - Pia 08:30 - 18:00
Tel.: +421 907 706 453
Mail: natia@natia.sk
ICQ:
Skype: