DOMOV   |    AKČNÁ PONUKA   |    PROFIL SPOLOČNOSTI A OBCHODU   |    OBCHODNÉ PODMIENKY   |    E-SHOP   |    KONTAKT

FAQ

 

Prečo sú ceny vo vašom obchode nižšie ako v bežnom obchode?

Dôvodov je hneď niekoľko:
- náklady na prevádzku nášho obchodu sú podstatne nižšie ako prevádzka "kamenného" obchodu,
- vďaka dobrým vzťahom s dodávateľmi sme nastavili ceny tak, aby boli nižšie ako odporúčané ceny.
- k väčšine tovaru účtujeme minimálne poštovné.
Ak sa tieto faktory odrátajú z bežných cien v "kamenných" obchodoch, dostanete nízke ceny, ktoré ponúka natia.sk.

Ako dlho trvá kým mi objednaný tovar príde domov?

Zvyčajná doba expedovania tovaru je 8 pracovných dní. Často sa stáva, že pondelňajšiu objednávku má zákazník doma už o 5 pracovných dní. Záleží aj na tom, aký spôsob dopravy si zákaznik zvolí. Dostupnosť tovaru si môže zákazník zistiť aj telefonicky na čísle +421 907  706 453 alebo mailom na objednavky@natia.sk.

Ako možem zaplatiť za tovar?

Na výber máte z týchto možností:
1. Dobierka - za balík zaplatíte v hotovosti kuriérovi, respektíve na pobočke pošty kde je balík uložený.
2. Platba vopred na náš účet v ČSOB.
3.V hotovosti pri osobnom odbere v Považskej Bystrici.

Ako mám postupovať v prípade reklamácii?

Na všetok tovar ponúkaný v našom obchode sa vzťahuje 24 mesačná záručná doba. Ak sa na tovare vyskytli chyby, možte sa nás obrátiť s reklamáciou. Na mailovej adrese natia@natia.sk alebo telefónnom čísle +421 907 706 453 Vám pomožeme prejsť celým reklamačným procesom. Môžte poškodený tovar zaslať aj na našu korešpondenčnú adresu spolu s vyplneným Reklamačným formulárom. Celý postup reklamácie nájdete TU.

Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Neváhajte a kontaktujte nás:

Po - Pia 08:30 - 18:00
Tel.:      +421 907 706 453
Mail:     natia@natia.sk
ICQ:

Skype:

Tvorba e-shopu